mandag den 8. august 2011

Ohh a woman and her shoes

Nu er det vist tid til nogle af alle mine dejlige sko får en plads på bloggen

Disse fantastiske Pura Lopez pumps med peep toe er fra i sommer. En lille gave til mig selv:) Nu ønsker jeg mig dem i brun ruskind... <3 <3

Disse vidunderlige wedges er fra Mentor. De går simpelthen til alt og er i det blødeste lækre skind.. Vigtigt plus er at de er som at have sutsko på...

Og ja når man er glad for noget, må man jo have det i flere farver. Disse er dog med snørebånd.


Disse tårnhøje pumps er fra London og ih hvor jeg glæder mig til min søster flytter derover igen, så de kan få selskab af flere:)

Må ikke glemme disse støvler. De har tjent mig godt og er så flotte til stramme jeans eller mine skønne læderbukser fra Bllack Noir



Ingen kommentarer:

Send en kommentar